5 Mayıs 2019 Pazar

BEYNİMDEKİ BIÇAK


BEYNİMDEKİ BIÇAK

Ben iki göz gördüm
İçinde ne derin hülyalar
Düşsen çıkamazsın
Öyle dipsiz uçurumlar

Beynimde bir bıçak vardı
Baktın mıh gibi saplanmış
Yarabbi nasıl bir renk deryası
Baktım aklım sevdaya bulanmış

Kan akıyordu
Fikrimden aşağı
Canım acıyordu
Alevli hareli
Bakışlarınla
İçim yanıyordu

Heykel gibi yüzün vardı
Yanında kahredici gülüşün
Tenine bal rengi çökmüş
Kendisi güzelleşmiş güneşin
Omuzlarına dökülen
Şelale saçlarınla
Tel tel eriyen bendim
Yok olmaya doğru gidişin
Ama geç gelen baharda
Böyle sürmezdi olmazdı
Daha fazlası tükenişin

En iyisiydi kaçmak
Yangın yeri gözlerinden kurtulmak
Zaten hiç bakamadım içinden
Yalnızca seni seyrettim gözlerinden

Bir hamlede silkindim
Çektim çıkardım bıçağı
Sildim yüreğimden
Durmadan akan kanı
Evet yok ettim seni
Öldürdüm hayalimde
Yalnız
Hatıran hep benimle kalacak
Aşkın gecikmiş bir vaktinde

SADECE BİR KIRMIZI GÜL


SADECE BİR KIRMIZI GÜL

Bir gözler var bir de bakışlar
İçimde esen garip bir rüzgar
Hem tatlı hem ürpertici
O kadar ani çakan şimşek
Beynimde uğuldayan fırtınalar

Hep merak ederim
Ne anlatmak ister
Ruhun aynası
Her bir kıvılcım
Sanki ateşle oynaşır
Alevler döner gelir
Sen ve o öyle bakışır

Ne olur ki ya da
Ne olacak
O ne ister güz mevsiminde
Sadece bir kırmızı gül
Sen bahar gibi gülerken
Çatalkaya'dan uzanır
Dalar gider gözlerine
Hayal gibi İzmir Körfezinde

İZMİRLİ KIZ


İZMİRLİ KIZ

İzmirli kız çok güzeldi
Koyu yeşil gözleriyle
Kızıl saçlarını savururken
Öyle derinden baktı
Oğlan hayran ama şaşkın
Kordon'a gelir misin diyebildi
Gelirim dedi o şartla
Bir dileğim var
Aşk Körfez'de olacak daima
Sen içinde yüzeceksin
Böyle koyu olacak bu sevda
Olur dedi gülerek
Masal gibi bir aşk başladı
Sevinç ve heyecan bir arada

Konak'tan Urla'ya kadar
Nergis kokuyordu
Menekşeler saf saf dizili
Pembeden mora değişen rengi
Buğulu havasıyla İzmir'in büyüsü
Kumru'dan Çatalkaya'ya
Yalı Çapkını'ndan iki aşığa
Demet demet sevgi



4 Haziran 2016 Cumartesi


- Hayat zannetmekle geçer, anlamakla biter..

- Hiçbir şeyi bilmiyoruz, sadece zannediyoruz..

- Hayat nelerin olamayacağını yaşamaktan ibarettir..

- Bütün insanlar genel olarak iyidir, aynı zamanda bütün insanlar genel olarak kötüdür..

- Öğrenim ikiye ayrılır. Bilinçli öğrenimden bilgi, bilinçsiz öğrenimden tecrübe doğar. Ancak ikisini de mutlaka yaşamak gerekir..

- Hiçbirimiz sahici değiliz. Çünkü olamayız. Benliğimiz ve bencilliğimiz bunu az ya da çok ama mutlaka engeller..

- Sahici olan tek şey varoluşumuzu anlamak ya da anlamamaktır..

20 Haziran 2013 Perşembe

NE GÜZEL GÜNLERDİ


NE GÜZEL GÜNLERDİ

Hangi günlerdi onlar
Ne zaman yaşanmıştı
Yeşil yıllar mıydı
Ya da lacivert gökyüzü
Bardaktan boşalırcasına yağmur
Damla damla ümit akıyordu
Hep filizler hevesler vardı

Hayat benimdi
O kadar bizimdi ki
Hepimizin hayalleri
Mutlaka bir gün gerçekleşecekti
Onlar güzel günlerdi

Kimse ölü değildi
Herkes yaşıyordu
Nasıl coşku ve heyecan
Canlar bedenden taşıyordu

Aslında onlar hiç olmadı
Zaten olmamıştı
Biz öyle istemiştik
Öyle olsun diye beklemiştik
Güzel günler kimin içindi ki
Senin mi benim mi kimin
Olmayan bir vakitte
Kırık dökük hayallerle
Baş başa kalarak
Yaşadığın kederin
Kim bilir belki de kaderin

10 Şubat 2013 Pazar

YÜZÜN GÜLSÜN



YÜZÜN GÜLSÜN

Hüzün ki
Ne çok yakışıyor sana
Seyrettiğin kaderin mi
Bakarken simsiyah boşluğa
Ne kadar içlisin
Kirpiklerinde gizli yaşlar
Mahkum muyum diyorsun
Ben bu yalnızlığa

Üzülme
Yakından gördüm öyle derin
Gözlerinde o sonsuz hareler
Ama nasıl soylu nasıl hazin
İçinde filiz filiz ümitler

Yüzün gülsün bir gül açsın
Yarınlara bak onlar senin
Elinde dünyalar var
Hem gençliğin hem güzelliğin
Teslim olma olmasın kederin
Yıka ruhunu zeytin dalıyla
Hayatla aşkla barış
Budur belki beklediğin talihin