İnsana ya da insanlara değil, insanlığa saygım var...
21 Mayıs 2021 Cuma
5 Mayıs 2019 Pazar
BEYNİMDEKİ BIÇAK
BEYNİMDEKİ BIÇAK
Ben iki göz gördüm
İçinde ne derin hülyalar
Düşsen çıkamazsın
Öyle dipsiz uçurumlar
Beynimde bir bıçak vardı
Baktın mıh gibi saplanmış
Yarabbi nasıl bir renk deryası
Baktım aklım sevdaya bulanmış
Kan akıyordu
Fikrimden aşağı
Canım acıyordu
Alevli hareli
Bakışlarınla
İçim yanıyordu
Heykel gibi yüzün vardı
Yanında kahredici gülüşün
Tenine bal rengi çökmüş
Kendisi güzelleşmiş güneşin
Omuzlarına dökülen
Şelale saçlarınla
Tel tel eriyen bendim
Yok olmaya doğru gidişin
Ama geç gelen baharda
Böyle sürmezdi olmazdı
Daha fazlası tükenişin
En iyisiydi kaçmak
Yangın yeri gözlerinden kurtulmak
Zaten hiç bakamadım içinden
Yalnızca seni seyrettim gözlerinden
Bir hamlede silkindim
Çektim çıkardım bıçağı
Sildim yüreğimden
Durmadan akan kanı
Evet yok ettim seni
Öldürdüm hayalimde
Yalnız
Hatıran hep benimle kalacak
Aşkın gecikmiş bir vaktinde
SADECE BİR KIRMIZI GÜL
SADECE BİR KIRMIZI GÜL
Bir gözler var bir de bakışlar
İçimde esen garip bir rüzgar
Hem tatlı hem ürpertici
O kadar ani çakan şimşek
Beynimde uğuldayan fırtınalar
Hep merak ederim
Ne anlatmak ister
Ruhun aynası
Her bir kıvılcım
Sanki ateşle oynaşır
Alevler döner gelir
Sen ve o öyle bakışır
Ne olur ki ya da
Ne olacak
O ne ister güz mevsiminde
Sadece bir kırmızı gül
Sen bahar gibi gülerken
Çatalkaya'dan uzanır
Dalar gider gözlerine
Hayal gibi İzmir Körfezinde
İZMİRLİ KIZ
İZMİRLİ KIZ
İzmirli kız çok güzeldi
Koyu yeşil gözleriyle
Kızıl saçlarını savururken
Öyle derinden baktı
Oğlan hayran ama şaşkın
Kordon'a gelir misin diyebildi
Gelirim dedi o şartla
Bir dileğim var
Aşk Körfez'de olacak daima
Sen içinde yüzeceksin
Böyle koyu olacak bu sevda
Olur dedi gülerek
Masal gibi bir aşk başladı
Sevinç ve heyecan bir arada
Konak'tan Urla'ya kadar
Nergis kokuyordu
Menekşeler saf saf dizili
Pembeden mora değişen rengi
Buğulu havasıyla İzmir'in büyüsü
Kumru'dan Çatalkaya'ya
Yalı Çapkını'ndan iki aşığa
Demet demet sevgi
4 Haziran 2016 Cumartesi
- Hayat zannetmekle geçer, anlamakla biter..
- Hiçbir şeyi bilmiyoruz, sadece zannediyoruz..
- Hayat nelerin olamayacağını yaşamaktan ibarettir..
- Bütün insanlar genel olarak iyidir, aynı zamanda bütün insanlar genel olarak kötüdür..
- Öğrenim ikiye ayrılır. Bilinçli öğrenimden bilgi, bilinçsiz öğrenimden tecrübe doğar. Ancak ikisini de mutlaka yaşamak gerekir..
- Hiçbirimiz sahici değiliz. Çünkü olamayız. Benliğimiz ve bencilliğimiz bunu az ya da çok ama mutlaka engeller..
- Sahici olan tek şey varoluşumuzu anlamak ya da anlamamaktır..
20 Haziran 2013 Perşembe
NE GÜZEL GÜNLERDİ
NE GÜZEL GÜNLERDİ
Hangi günlerdi onlar
Ne zaman yaşanmıştı
Yeşil yıllar mıydı
Ya da lacivert gökyüzü
Bardaktan boşalırcasına yağmur
Damla damla ümit akıyordu
Hep filizler hevesler vardı
Hayat benimdi
O kadar bizimdi ki
Hepimizin hayalleri
Mutlaka bir gün gerçekleşecekti
Onlar güzel günlerdi
Kimse ölü değildi
Herkes yaşıyordu
Nasıl coşku ve heyecan
Canlar bedenden taşıyordu
Aslında onlar hiç olmadı
Zaten olmamıştı
Biz öyle istemiştik
Öyle olsun diye beklemiştik
Güzel günler kimin içindi ki
Senin mi benim mi kimin
Olmayan bir vakitte
Kırık dökük hayallerle
Baş başa kalarak
Yaşadığın kederin
Kim bilir belki de kaderin
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)